Kızlar 10.haftaya girdim nasip olursa ama bugün ilk defa canım tatlı bir şey yemek istedi 4 haftadır yoğun bulantılarım oluyordu hoş dün gece ve sabah prilam içtim ama onu içsem bile tatlı yiyemezdim, acaba bulantılarım geçiyor mu bir sorun yoktur demi ilk gebeliğim çok bir şey bilmiyorum bu konuda🌸