Peppy Kızlar 7 gün geçti hala olamadım dün peçeteye pembelik geldi kesildi anında ondan önceki günde silince pembe leke geldi sonra kesildi .. 5. Gün gecikmede idrar testi negatif çıktı . Geç döllenme olabilir mi hamile miyim bilmiyorum
melegimhosgeldin1 Peppy Bekle cnm biraz daha ama regl zamanın geldiyse geç döllenme de olsa belli olurdu inşallah vardir