Herkese merhaba 20 ay sonra 2. Çocuğuma hamile olduğumu öğrendim. Daha kontrole gitmedim ama muhtemelen 4 haftalık hamileyim. İlk çocuğum erkek Hamza Yiğit 💖 sağlıklı bebeklerimiz olsun inşallah. İzmir de devlet Hastanesi’ne giden memnun kalan varmı acaba özellikle Ege üniversitesine