Dolunay72 belkide kanama kese dışındadır benim öyle olmuştu 12 haftada. İğne yaptılar ilaç kullandım geçti .. gerçekten şu bir gerçek o bebek tutunacaksa ne olursa olsun tutuyor bunu bütün doktorlar söylüyor .. ya benim ilk haftada mutfakta bacağım ikiye ayrıldı öyle bir kayma şekli yoktu şükür şu an 22+6 yız bir haftada önden gidiyoruz sağlıklıyız şükür .. ama bnde bunun öncesinde boş gebelik yaşadım o durmadı mesele kendiliğinden düştü.. sağlıksızsa vücut onu atıyor istemiyor, vücut öyle bir mekanizma kii … rabbimin vardır bir bildiği 🌸🌿