Kayaozge Merveunal13 Bebeğinizin cinsiyeti erkek mi Çünkü genelde erkek bebeklerin hareketleri çok az olurmuş da
Minik_annee Merveunal13 yeni yeni hissetmeye başladığınız da bı olup bı olmaması normal diyorlar yani okuduguma göre daha bende hissetmedim de😊
Aleynaerayy22 Merveunal13 ben 29.haftadayım bazen uyuduğu zamanlar oluyor sarsiyorum uyanıyor sende oyle yap meyve falan ye yinede kıpırdamazsa doktora git canım çünkü ben 25 de baya hissediyordum erkekse çok kıpırdak oluyorlar
Merveunal13 Kayaozge evet erkek bir iki gündür hareket çok az gibi hissetmiyorum neyse yarın randevum var 🤩
Gamzeerdgn Merveunal13 30 haftaya gırıcem bebegım benimle dalga geçiyor bazen hıc olmuyor bazen hıc durmuyor tam hastaneye gıdıcem ıcerıde bı tekme sızın haftanızda resmen delırıyordum 2 gün sesı çıkmıyordu oğlumun