egeninincisii rabia444 İlkinde yaptırmadım, oğlumun şeker hassasiyeti var. İkinciye hamileyim, yaptırdım ve insüline başlayacak derecede yüksek şekerim çıktı. Yaptırmalısınız. Yaptırmak istemiyorum derseniz de en azından açlık tokluk şekerinize baktırmalısınız.
miracyusufveberilmoms rabia444 yaptırcam oğlumda yaptırdım şekerim çıktı diyet uyguladım bunda da yaptırcam.
Berelfgun rabia444 yaptirdim ben bebegin icin basina geleceklerren iyidir seker varsa ve bilmeden diyetsiz devam ederse sonuclari uzucu olabiliyor malesef