Merhabalar, ilk gebeliğim 16.haftada rahim ağzı yetmezliğinden dolayı sonlandı. Şimdi 4+5 haftalık hamileyim. Sanırım 12.haftaya gelebilirsem serklaj ameliyatı olacağım. Daha önce kendisi veya çevresinde yaşayan oldu mu süreci merak ediyorum. Çok teşekkür ederim şimdiden 🫶