Hiç korkmayın Rabbim kolaylığını versin inşallah bende ikiz hamileyim 32+3 bu gece sabaha kadar uyayamadim şiddetli bel ağrısı kasıklarımda bıçak saplanmasi vardı sanki iki büklüm oldum korktum doğuruyorum sandım ama sancı dedikleri şey böyle birşey mi yoksa ben ne yaşadım ? 🥺