[silindi] Garip bir soru biliyorum ama günde iki üç kez karnımdan çıt sesi geliyor neden olur ki acaba bu 😂😂😂😂😂😂😂
Dark [silindi] benden de geliyordu doktoruma sormustum ama bebekten değil bizden geliyormuş genişleme vs oluyor diye
123mirza [silindi] bendede oluyor canım arastirdim bebeğin eklemlerinden geliyormuş aynı nasıl parmağını eklem yerlerinden şıklatirsin aynı öyle ama incecik bir ses geldiği olduğu 6 7 kere 😃😃
Ozisko [silindi] bende de oluyor ya hem de çok net 😂😂 ben de sormak istiyordum siz sormuşsunuz cok da merak etmiştim bu çıt neyin nesi diye😂😂
[silindi] 123mirza evet ya iki haftadır sanki parmağını çekip çıtlatirsinya öyle oluyor başta çekindim sormaya ama dayanamadım belki ben gibi olan varsa dedim 🤣🤣🤣🤣 çok garip ya
Melihaklc Kaçıncı haftadasiniz bilmiyorum ama ileriki haftalarda bebek gernestigi için onun eklem yerlerinden geliyor diye biliyorum arada banada oluyor
HurremSultan Valla karnimdaki sesleri duymayı bırak yanımda konuşulan şeyleri zor duyuyorum 🤣🤣 saolsun kızım bir an bile yanliz bırakmıyor beni xgsgxbxxjx