GulizarY bence kontrole gittiğinde doktoruna sor canım. Belki başka birseydir. Bende küçüklüğümden beri arada çıkıyor kırmızı bir şişlik sonra iniyor ama o yuzden hiç sormak aklıma helmedi. Ama madem çok acı veriyor muhakkak doktoruna sor. Sonuçta biz nasıl birseu olduğunu göremiyoruz. Sende göremiyorsun belliki🤣 o yuzden en iyisi doktoruna baktir. Belki krem falan verir eziyet çekmeye gerek kalmaz