KumsAlyaa Baharysl_trn Kaç haftalıksınız genelde rahim büyüdüğü için bağlar gerildiği için ağrı oluyormuş endişelenmeyin ama çok dayanılmayacak gibiyse acile gidin
Zeynepp__ Baharysl_trn benimde kasik ağrılarım vardı gece acile gittim kanda enfeksiyon çıktı doktor bundan kaynaklanıyor dedi
KumsAlyaa Baharysl_trn Olur canım o hamileliğin başında benimde oluyordu doktor çok normal dedi kanaman olmadıkça korkma demişti bebek yerleştiği için ağrı yapıyor ama dediğim gibi böyle aşırı dayanamayacak gibiyse git yine de