Meliateach Kızlar almila nasıl sizce anlaşilir degil mi bunu koymayi düşünüyorum fikirleriniz varsa alablriim😊🌸
strawbery Meliateach benim hosuma gidiyor ama kendim soylerken bile bazen tokezliyorum oyuzd3n bende hala isim bulamadim
ayysenurrakt Meliateach Güzel tabiki anne ve baba beğendiği sürece başkasının ne düşündüğü önemli değil. Benim kızımın adı 💕 Buket💕 Olucak Allah’ın izniyle 😻
egeninincisii Meliateach İlk hamileliğimde kızım olsa adı Almila olacaktı 🫶🏼 Bence çok güzel. Şimdi de İnci Mila’ya karar verdik.
Oznur663 Bizimde Allah’ın izni ile kızım olucsk inşallah bizde Almina Ece koymayı düşünüyoruz güzel bence almila da biz almilayi soyleyemezler diye Almina dedik