Eliyeva1 geçmiş olsun bende dün öglen pembe leke gördüm bi saat sonra falan kırmızı döndü az az sonra doktorla görüştüm progestan aldırdı hemen kullan sabah gel dedi muhtemelen dışarı atıyorsun ama yine belli olmaz sonra gittim dediği gibi kese falan oluşmamış zaten 5 haftalıktı girmeden de baya bi uzun parça düştü anladım zaten düşüyor diye böyle olcakmış demekki