Ebruli96 Sabah 6 da tuvalete kalktim külotum da islaklik vardi ve hala akiyordu yavasça jel gibi biseydi kulotumu degistirdim yattim 7 de tekrar kalktim ve gene ayni gene degstirdim 9 bucukta gene islaklik vardi suyum mu geliyor yardimci olun
minigiminannesi03 Ebruli96 şu olabilir demek istemiyorum ama tarif edişin sanki Nisan gelmiş gibi canim biran önce doktora gitsen iyi olur senin için çünkü normal değil ne olur ne olmaz bir bakin
GZMNY Bence hemen doktora sor suyun olabilir benim çok erken geldi 28. Haftada hala hastanede yatiyorum senin tatif ettiğin gibi şeffaf yapışkanimsi
Ebruli96 Ümitlenmistim suyumdur diye gittim doktora suyum gelmemis az sancim cikti nst de ama eve yolladilar 39 haftaliginiz buda gol değil 😂