Kızlar postlarimda görmüşsünüzdür çocuk istiyoruz dört aydır deniyoruz ama nasip olmadı henüz ama aklıma bir şey takıldı kızlar normalde adetim hep 28 günde bir geliyor ama bu ay ve gecen ay farklı bir şeyler oluyor yani adetimden üç dört gün gönce minik minik kahrerengi lekelenmelrim başlıyor 28. Günde ise normal adet oluyorum yani sökülüyor doktora gittim bir sorun yok dedi olur dedi ama bilmiyorum acaba çocuk olmasını bu mu etkiliyor hormonal bir şey mi anlamadm hormon testi de yaptirdm oda norml çıktı aranızda bnim gibi olan var mı acaba