Günaydın hanımlar bir kaç gündür tansiyon takibim sonucu doktoruma yazdım dün acil şekilde beni çağırdı gittiğimizde şikayetlerimi saydım mide bulantısı dediğimde büyük bir tepki verdi ve beni perinatolog riskli gebelik takibi yapan eşine yönlendirdi ondan öncesinde de daha 27 haftalık 1 kilo yaşayamaz eğer ki ciddi bir problem varsa ciğer geliştirici vurup 32. Haftada alacağız dedi ama başlangıçsa idare edebileceğimiz bir durumsa 37. Haftada alacağız dedi eşi devlet hastanesinde gittim oraya hemen üç kez idrar alındı dört tüpte kan üç gün sonra çıkacakmış sonuçlar önce eşi görecek sonra doktoruma gideceğim ama çok korkuyorum bebeğime bir şey olmasından böyle bir durum yaşayan var mı beni neler bekliyor bilmek istiyorum birde plasenta bebekten ayrılırsa ikinizde riske girersiniz bebeği fark edemezsek kaybederiz dedi dünden beri ağlıyorum beni neyin beklediğini hiç bilmiyorum