Çatı muayenesi uygun olmadığından sezeryan olacam doktor şu şu şu tarihlerden birisini seç. Alalım bebegi diyor . 38. Haftaya denk geliyor tarihler. Sizce bebegin karnımda daha da durması gerekmez mi. Hiiiic bi problemim yok. O sancıyı da çekmek istiyorum acikcasi. Tuhaf geliyor bana. Ilk gebelik bu arada … sizce ?