Kızlar işlemim bitti anestezi olduğu için hiç bir şekilde hissetmedim.. rahmim düzgün hiç bi sorun yok ama sadece sol tüpüm kapalı çıktı ( onuda sol da çikolata kistim vardı ona bağladım) geçmişti o kist halbuki ama … işte sol tüp kapalı çıktı bakalım bundan sonra Kİ süreçlere… pazartesi vajinal muayene olacağım