_Mavidunya_ Yarendemir_q 12 yüksek yani pco o yüzdende hamilelik olmayabilir yumurta büyümüyor catlamiyor falan.tedavi olmanız lazim
Deletedmom_85 Yüksek yumurtalık rezervin var sanırım canım amh 12 çıkmış nerdeyse. prolaktin ve Lh de normal