Kızlar merhaba 28haftalık ikiz gebeyim oglanı 10haftadan beri pıt pıt hiss ederim hala şiddetli tekmeler hiss ederm ama kızımı dogru dürüst hiss etmedim hic son 3-4gündürde günde bir ya iki kez oda bazen bana oglanın vurdugu tekmedir diye dusunduruyor Karnıma pıt pıt vuruyorum yin ecok tepki vermiyir sanki ya kafayı mı yedim yoksa aşırı sakin mi yada yerinden dolayı mı hiss etmiyorum bilemedim randevum 7kasımdaydı bu gün aradım gelicem dedim eşimi bekliyorum bir azdan gidicem var mı böyle bi şey yaşayan ha bu arada 3gündür şiddetli baş agrım var ben güneş tutulmasındandır diye düşünüyorum ama gecmiyor ya