35+5 im belime adet olacakmış gibi giren ağrı sancı vardı dün doktora gittim nst de ufak tefek sancılar çıktı bebek doğum kanalına da girmiş doktorum doğumu tetiklememek adına çatı muayenesi de yapmadı hem hafta olarak erken hem ilk gebelik olunca fazlasıyla endişeleniyorum şu zamana kadar normal doğum kolay olsun diye yürüdüm her gün şimdi yatış artık korktum 😂🤦🏼♀️