ikicocuklubiranne Haftamdayım az önce beyaz akıntıyla sıcak bir şekilde az miktarda su geldi. Su sızıntısı mıdır doğum belirtisi midir kararsız kaldım. İdrar gibi değil kendi aktı direk bir miktar eşofmanımıda ıslattı emin olamadım
Mucizebb ikicocuklubiranne bnmde basima geldi az once hemde iki kere sut gibi akti bacagimdan ama o kadar cok degil bi cay kasigindan daha az suan sirtim kopack gibi nefes alip vermekte zorlaniyorum. Karnimda agriyor aksama kadar devam etse agrilar hastaneye gidecegim
ikicocuklubiranne snm-ekr1 onun tereddütünde kaldım son dönemlerde idrar kaçırabiliyordum öksürünce hapşırınca ama bu sefer öyle bir his değildi. Bir anda hissettim ve farklı olarak sıcak olarak devamı gelmedi ama doktorumamı yazsam öncelikle dedim
snm-ekr1 ikicocuklubiranne yazdınız mı peki doktorunuza.son haftalardasınız o yüzden su olma ihtimali yüksek yani
ikicocuklubiranne Mucizebb ilk doğumunuz mu ben sezaryen sonrası normal doğum adayıyım birde iyice panik oluyorum
Mcolci Mucizebb canım bu neymiş ? Benimde oldu bugün öyle bir akıntı sütten hafif koyu bir iki çay kaşığı kadar sıvı bir şekilde😢
ikicocuklubiranne snm-ekr1 gittim kontrole ultrasonda görünecek kadar çok bir sızma değil. Sorun yok şimdilik çok şükür 🤲🏻