Minaliy kızlar. benim gibi transfer olup sonucunu bekleyenler var mı ? bugün 7. günüm pazar sabahına kadar yapmayı düşünmüyorum. ama çok heyecanlıyım günler geçmiyor sanki.
minikmucizemmmmmm Minaliy hayırlı olsun💖 bende pazartesi günü öğrendim pozitif sonucumu ikinci denememde🤲🏼🤲🏼🧿 rabbim seninde yüzünü güldürsün inşallah miniğin seninledir 🥰
Tupbebekyolculugum22 Minaliy hayırlı olsun canım bnmde7. Günüm bugün bende pazartesi kan vereceğim 🧿🌸 hakkımızda hayırlısı inşallah
Minaliy minikmucizemmmmmm inşallah teşekkür ederim. umarım sende sağlıkla kucağına alırsın bebişini. hangi kaliteydi embriyon canım ?
Minaliy Tupbebekyolculugum22 inşallah canım. günler yaklaştıkca heyecan yapıyorum. bi yanım hemen test günü gelsin istiyor bi yanım o günün gelmesinden korkuyor.
Tupbebekyolculugum22 Minaliy bende aynı şekilde canım olmazsa naparım diye düşünmeye başladım şimdiden , hayırlıysa sağlıklıysa olsun diyorum hep ama olmazsa diye de korkuyorum