Merhaba benim 15 yaşımdan beri var şimdi 29 yaşındayım . 15 yaşında bi ameliyat oldum . Her yıl düzenli kontrole gidiyorum bir defa . Kontrol ediliyor boyutları . Her iki memede de birden fazla var fakat korkacak birsey değil bu kitleler zmanla bazıları yok olurken bazıları büyüyebiliyor . Kontrol altında olmakta fayda var . Benimkiler bazıları geçti bazılarının yerine yenisi çıktı . Bazıları küçüldü zamanla . Korkulacak birsey değil merak etmeyin içinizi ferah tutun . Şimdi hamileyim 38haftalik bakalım emzirmeyle geçecek mi deneyimleyip öğreneceğim . Daha sonraki kontrollerimde göreceğim . Çok geçmiş olsun .