Benım esım de cok sık seyahate cıkıyor, 2-3 gün olmuyor o da sürekli yanına bırısı geldın aklım kalıyor dıyor ama ben hıc kımseyı ıstemıyorum rahat edemıyorum. Annem de hayınvalıdem de İstanbul da, en kötü bişey olursa Allah göstermesin ararım 112 yi bişey olmaz diye diye zorla ikna ediyorum.