Kaahvelii ben bugün doktora gittim Normalde haftalık muayeneye söyledim hareketleri çok azaldı diye , günde en az on kere olmalı ondan az olduğundan emin olduğunda kesinlikle gel dedi. Çatı muayenesi yapmadı doktorum. Dedim hani ben doğuruyodum panik olduk 🤪 şimdide çocuk küstü. Benim de şu an adet olacak gibi ağrım var şiddetli çatımda yemek yemeye kalktım ama ağrıdan şimdi uzanamiyorum. Bakalım ilk sen mi dogruucan ben mi 🤣😂