Eceninanne Meraba kızlar 21 haftalık hamileyim gece birden şiddetli bir ağrı oldu karnimin alt tarafında o ağrıyla uyandim yarim saat sürdü sonra geçti denicek kadar azaldı genelde h8c oylr bir ağrım olmadı normalmi acaba korkuyorum biraz yaa
-Papatya- Eceninanne dün bana da oldu aynısı doktora gittim hemen kan ve idrar aldı. Enfeksiyon çıktı. İlaç verdi. Çok geçmiş olsun
Eceninanne _edakrsu22 1 kez oluşan bir ağrıyla erken doğum yada düşük ihtimali mümkünmü acaba ya. Tekrarlarsa giderim tabi . Tekrarlamasa gitmim mi acaba 2 kasımda randevum var beklesemmi bilmiyrm
Busel Eceninanne düşükte ağrı hiç geçmiyor canım onun ağrısı çok başka 3 kere yaşayan biri olarak söylüyorum gönlünü rahat tut doktorlar der hep uzanıp yatınca geçen ağrıdan korkmayın rahim genisledikce çekişmeler ağrılar çok normal hiç geçmeyen ağrılardan kork
_edakrsu22 Eceninanne Allah’ın izniyle birşey yoktur içini ferah tut ağrın olmazsa 2 kasima kadar bekle doktoruna gidince soylersin ama bence normal bebek büyüyor rahmin büyüyor
Eceninanne _edakrsu22 ağrım geçti suan iyiyim inşallah bir sıkıntı yoktur. Ağrım olmasa beklicem ayn 2 sine kadar o gün birde ayrıntılı ultrasonq giricem biraz endişeliyim inşallah hersey yolunda gider .
Eceninanne -Papatya- yaa oylemi benim 2. Gebeligim zateb . İlk gebelikte 31 haftada dogum yaptım enfeksiyon dan bir türlü düşmüyor du . Bu defa da aynı şeyi yaşamaktan korkuyrm
Eceninanne -Papatya- sagolun inşallah hepimiz bebeklerinin hayırlı ve sağlıklı bir şekilde kucağımıza aliriz