Seda3425 Midem aşırı derecede yanıyor çıldırtıyor sanki kibriti yakmış atmışsın içime 28 haftaligiz bu günlerde aşırı derecede gaz oldu önceden böyle değildi uyuyamıyorum geceleri artık ne önerirsiniz 😢
gygy1234 Seda3425 Geçmiş olsun canım süt iç meyve falan ye hafifler dün gece bana da öyle oldu süt içtim ardından muz yedim geçti benimkisi
Seda3425 Teşekkür ederim keşke içebilsem süt dokunuyor meyve deneyeceğim ölüyorum şuan hem mide yanması hem gaz sancısı 😢
_almirasmom Seda3425 bende en son seneler once vardı şu 2 haftadır yanıom kavruluom mıde boşken sorun yok bısıler yıyınce eksıyo su gelıyo mıdem sıskınlık oluyo gavıscon ıcıp oyle bıdaha gerı yatıyorum cok zor ya😔