Glsm_94 bende evet suan gecti hic bisey yok mesela. Ama belirttigim satlerde agri ve kasilmayla uyanmak acaba mi dedim? Dunden beri duzensizdi zaten hatta esim de geceise gittigi icin istersen annemleri arayim yanina gelsinler sancin artar suyun kanaman olur oglumuzla gidemezsin, en azindan sen babamla hastaneye gidersin oglumuzda annemle kalir dedi. Bende gerek görmedim, zaten su falan gelirse hemen doguma alırlar onun icinde merkeze sevk verecekler ilcede nöbetçi doktor olmadigi icin, burda kalirsam zaten sorun yoktur, merkeze gonderecek olursa da ararim sen gelirsin sen gelemezsen abini çağırırız o götürür, merkezden de annemler alir dedim. Oyle bi karar vermiştik hala bekliyorum 🤣