Evettt bgn planlı sezeryanım var. Simdi kalktım dusumu alacagım ve 8 de hastaneye gideceğiz. Sabırsızlanıyorum heyecanlıyım korkuyorum 😂😂😂😂
12 de ameliyat saati demişler
Allahın izniyle kızımla bununda üstesinden geleceğiz
Uykusuz bekleyen tüm annelere selam olsun 