Gg75 hiç öyle düşünmeyin bizim de 2. Gün değerimiz 12 ydi ve fototerapi aldık. Sınır 15 ti doktor önlem amaçlı dedi bu değerle eve göndermek istemiyorum dedi onaylandık. Değer 7 ye düştü, eve gittik bizde uyuşmazlık vardı o yüzden 2 saatte bir 60 ml mama vermeme rağmen, kilo alımı vs iyi olmasına rağmen 4. Gün kontrolünde değer 18 e çıkmıştı. O gün o fototerapiyi almasaydık değer ne okurdu Allah bilir. En azından değeri düşer, bebiş de biraz daha rahat eder öyle düşünün çünkü sarılık da onların o minik bedenlerini yoruyor.