34 . Haftamda doktorum iki hafta sonrasına doğum tarihi verdi 36 da doğum olmalı artk diye tabi bu günlere çok zor geldik çok sıkıntılı geldk neyse bnde sevinç bı artk sağ salim kavusucaz ertesi gün oldu eşim ise gitti anı bı kanama başladı eşim uzak ne yapcam kayinpederimi aramamo söyledi acil hastsneye yetiştik tabi doktorumla konuşuyorum bu arada gider gitmez hemen aldılar muayene acil doğum başlamalı dediler kanama devam tabi ama bn ne oluyorum anlamadım eşim yok annem yok korkuyorum bn odaya alındım hemen hazırlandım o anda çok şükür eşim yetisti nasıl oldu anlamadım. Hemen girdim doğuma eşim de girdi tabi doktorum hemen eşimi cagrdi korktumu biliyo bn eşim sakinlestrrken oğlumuz geldi dünyaya çok şükür ama. Kuvezde kaldi 12 gün çok şükür o zorlu süreci de atlattık şimdi birlikteyiz 2.5 aylık olduk korkmayın arkadaşlarım rabbim yardım ediyo korkan anneler için yazdım bu metni korkmayın evlatlarımızı düşünün tek herşey güzel oluyor 🥰🤲