glnr_21 bende grip olmusdjm atesim olmusdu gripliyim kecdi burun tinakligi yasadim simdiye kadar yasayorum bir aya yakin otrivine kullandim,fakat burun kulak doktoru koymadi,otrivine butun burun icerikliyini deyim pozuyor ben de kullanmadim,o gunden tuzlu su ile burnumu yikayorim,20qr sirinka ile bir az da olsa rahatliyor tam da acmir,hamilelikden sonra hormonlar dusdukce burun tikanikligim de gider,otrivinr ustunde yazilib bir haftadab artik kullabmayin,asililik yaratir,doktorum soyledi ju burnu acsa da fakat o acilan hava size hos olmaya biler sebep otrivin burnun fonksiyonlarini pozuyor,kurulugubu artiriyor,bir az da fazla istifade edersen koku kaybina sebeb ola biliyor