33+3 haftalık hamileyim öğlen acile geldim alttan bakıldığında açıklık yok dediler eve yolladilar tekrar geldim üç cm dediler ve burda bir ebe asistan dr olduğunu birşey bilmediğini söyledi gerçekten öyleydi bebeklere bakıyor bakarken herşeyi bana soruyor dr suyu yeterli mi dedi dr kilosu iyi mi dedi diye bende siz bilmiyor musunuz dedim cvp bile vermedi sinir oldum kadına