Tiiffany Bir öğretmen için cimer’e şikayette bulunmuştum bulunduk daha dogrusu tüm veliler olarak. Şimdi baktım yanıt gelmiş. Sorununuz İnceleniyor diye. Ne zaman sonuclanır sizce?
Sevensevilen Tiiffany bir veli öğretmenimize iftira atmıştı . İkinci dönem başı cimere yazmış. Haziranda müfettiş geldi, tüm şahitler dinlendiz raporu tutuldu ve sonuçlandı derken bayağı uzamıştı . Bu süre olayın ciddiyetine bağlı olarak değişiyor olabilir
myangelson Tiiffany ben de sağlık ocağında doktoru şikayet etmiştim kadın doğumun yazdığı iğneyi vurmamisti koydeydik oğlumuzu kaybetmiştik hastane uzaktaydı ve sezaryenliydim vurmadilar ben bu riski alamam diyip halbuki iğneyi de kullanmıştım öncesinde 2 gün. Sonuçlanması yanlış hatırlamıyorsam 1 haftayı geçmedi hatta sonuçlanmış e devletime gelmiş tesadüfen gördüm
Tiiffany BBuseY İlk kez böyle birşey yapıyorum hiç istemezdim ama hocanın söyledikleri hiç normal şeyler değil