taninmayananne kendi sancım gelmedigi için hiç doğum yapacak gibi değilim şuan. Hemşire dinlen uyu diyor ama uyuyamıyorum tabi heyecanlandım sancı yok daha bekliyorum hicde gelecek gibi değil..oğlumda böyle olmuştu gelmemişti sancı yine suyum önce gelmişti suni sancı almıştım. İki kardeş aynı olucaklari sanirim