Gayet normal canım benim hamileliğin başından beri hep bir hafta önce gidiyor . Doktor buralara uğrama tak deri çantanı gez dedi 😂 hatta çok gülüşmüştük .. bizi detaylıya bile yönlendirmedi . Bizde evde güzel beslenmeye çalışıyoruz yürüyüş vs öyle geçiyor zaman.