Merhaba annisler.
17+3 olduk. Ama bu 17 hafta bana nasıl geçti diye sormayın. Martta evlendim. Kan uyusumu için gittiğimde sma testi yapalım demislerdi ciddiye almadik ama eşime yaptılar. Neyse bu testin sonucu baya gec cıktı. Ben bebek beklemiyodum yani kafamda yoktu. Ama supriz oldu. Gecikmemden dolayı kan vermiştim. 2 gün sonra tekrar gelip sonuçları almami istediler. Gittigimde hem hamile olduğumu, hem de eşimin sma taşıyıcısı olduğunu öğrendim. O gün nasıl hissettigimi anlatamam. Aynı gün benim için de kan aldılar. 1 aya çıkcak dediler ama daha sonuç bu gün çıktı siz düşünün artık. Neyse ben o günden bu yana hep stresteydim. Üstüne eşim de askere gidince kaldım öyle tek başıma. Boşlukta gibiydim. Geçtiğimiz hafta doktor kontrolünde 3 lü taramaya girdim. Demesinler mi kafasında 2 tane kist var, kalbinde parlaklık var diye. Oturdum ağladım doktorun yanında. Hem sma olma ihtimali var bi de bunlari dediler. Kafası kesilmiş tavuk gibi ordan oraya gidiyodum. O gün kızım olacağını da öğrenmiştim ama sevinemedim. Çünkü önemli olan sağlığı. Neyse dün gece öyle sıkıldı içim. Kalktım kuran okudum namaz kıldım duami ettim uyudum. Sabah kalktim bi de dedim öğle namazını kiliim. Onu da kıldım. Normalde her gün e nabıza bakarım testim cikmis mi diye. Ama bu gün bakmak aklıma gelmedi. Ebe aradi. Ve bana doktor bey seninle görüşmek istiyor dedi. Tamam geliim de bi sıkıntı mi var dedim. Sma testin çıkmış dedi. Tamam dedim kapattim telefonu hemen e nabıza girdim. Ve bi baktım ki sma testim temiz çıkmış. Oturdum ağladım yemin ederim. Ya dedim Allahım sen ne büyüksün. O kadar çok yüküm varmış ki su güne kadar. Hepsi gitti onu öğrenince. Nasıl bi rahatladim bilemezsiniz.
Lütfen siz de bi derdiniz sıkıntınız olunca dua edin. Ve Allahtan ümidi kesmeyin. Bana çok dediler aldırın bebeği sma dogcak diye. Ama aldirmam dedim. Rabbim verdiyse benim imtihanim. Aldırmış olsaydim bu gün kimse toparlayamazdi beni.
Hepimizin, bekleyenlerimizin, doğuranlarimizin, buyutenlerimizin çocuklarına sağlık versin rabbim. Gerisi cidden olur. Evlat acısı çok zor. Ben hiç yaşamadım rabbim kimseye yasatmasin ama daha karnimda tam olusmamisken ben gözüm yaşlı oldum.
Dua ederken benim için de dua edin. Uzun oldu biraz paylasmak istedim.