Kızlar 5+3 haftalık hamileyim az önce hastaneden geliyoruz akşam 10 bucuk gibi kahverengi lekelenmem oldu daha önceki hamileliğimdede olmuştu ve bebeğimi kaybettim ne yazıkki ve yine aynı haftalarda oldu okadar korkuyorum ki yine kaybedicem diye 🥺 doktor hemen progestan verdi vajinal olarak al dedi bide kan sulandırıcı verdi sizde hiç böyle bişey olupta bebeği hayatta kalan ve sağ salim kavuşan oldumu nolur cevap verin 😞 bide fitili nasıl kullanacağımı pek bilmiyorum sadece itebildiğim kadar ittim pek derinede gitmedi galiba ama ilaçta akmadı ozaman doğru yaptığımımı gösteriyo 🥲