Yisenturk Sdervisoglu bende çok korkuyorum ilk doğumum olcak herşeyi kapının yanına hazırladım tüm eşyaları hastane için hazırlıklı olmak lazım korkuyorum bende
Dilaraozturk23 Yisenturk yok tık yok yerinde rahat demekki yalancı sancı bile yok, bide yurtdışında yaşıyorum burada sezaryene de pek sıcak bakmiyolar 42ye kadar bekleticekler gelmezse 2 Kasım’da suni sancıyla baslaticaklar doğumu
Yisenturk Dilaraozturk23 bende yurtdışında fransada yaşıyorum , normal doğum istiyorum bende hiç aklımda yok sezeryan ama panik yaparsam sezeryana döner diye korkuyorum , en güzeli normal doğum , benim sancılarım yoklamaya başladı korkuyorum açıkcası baya
Dilaraozturk23 Yisenturk benim bebek biraz iri sanırım burada ultrasona da almadıkları için kilosunu bilmiyorum. En son 20.hafta girmiştim ultrasona doğumdan önce sorucam eğer kilosunu söylerlerse normal dogururum ama kilolu bebekse sezeryanla doğurmayi tercih edicem
taninmayananne Yisenturk 36+0 benimde 21 gunum var 39+0 da sezeryan dogum olacak kismetse. Ama simdide sancim var gibi 🤔 bilemedim.
Yisenturk taninmayananne sezeryan tarihini geçe yazmışlar size şaşırdım kime sorduysam hel erkenden alıyorlar doğuma en güzeli bence de son haftaya kadar doğuma almamak elbette bir bildikleri vardır ama en son ana kadar zamanını anne karnında doldurması bana daha güvenilir geliyor bebeğin gelişimi açısından , sancılar var benimde olmaz mı hele erkekse zaten daha çok ağrı yapıyormuş kemikleri daha sert oluyormuş 🧿🧿🧿
taninmayananne Yisenturk kemigini falan bilmiyorum ama gece bi ara dedim tamam doguruyorum. Sabah nst cektirdim doktorda evet duzenli kasılmalar var, kasılmalarda artis var ama seni cok rtkilemedigi sürece, bekleyebiliriz dedi