Duygu23 9haftadayim kanamam oldu ilişkiden sonra ama oldu ve devam ediyor acile gittim bebek iyidi sizce bide kendi doktorumami gitsem bazı kişiler adet oluyorsun miyon varsa patlamistir dedi ama sizce ilk hamileligim ne yapmam gerekli
Duygu23 Duygu23 teşekürler arkadaşlar utrasyona girdim salı günü doktora gttim iyi dedi bebek utrasyondan baktı ama acildi ilgi alaka sıfırdı 3 hafta sonra gel demişti doktor cuma günü tam 3 hafta oluyor kendi doktoruma msj attım dedi gelmeden bişey diyemem
Minik_annee Duygu23 düşük tehlikesi olabilir doktorunuza kesin gidin size progestan ve iğne verebilir ilişkiyi bı sure yasaklayabilir