Mavis_s ne yaparsam yapayım bol su dahi işe yaramadı. En son ıkınmaktan doğuracağım sandım. Nasıl tarif edilir bilmiyorum ama vajinam dışa doğru ödem yaptı balon gibi oldu iç dudakları falan tarifi yok. Doktorum duphalac şurup verdi. Tek fayda o oldu ama hiç bir zaman rahat yapamıyorum. Son 20 gün kaldı doğuma. Baştan beri böyle. Ama hareket bol su katı beslenmemek te fayda