Kizlar 4 gün önce sezeryan ile doğum yaptim fakat 2 gun bi sıkıntı yoktu ne zaman sıvı geçirmez bant taktilar sonrasında yara yerim öden tuttu ve simdi hem rahimin ustu hem karın bölgemde su toplamasi var öbek öbek ama baya ciddi buyuklukde yurumekde kalkmamda zorluk çekiyorum ne önerebilirsiniz yardimci olur musunuz ? Acil yurumekde zorluk cekiyorum cok ayaklarindaki ödem var ama benim icin karin bolgesi acil lazim dayanamıyorum:(