Kızlar 39+2 yim ama artık daha doğurmadın mı sorusunu duymaktan çok sıkıldım. Alakalı alakasız herkes bunu soruyor sanki doğuyor da ben doğuramıyormuşum gibi. Göbeğin bile daha inmemiş diyip gülüyorlar moralim iyice bozuluyor. Normalde yürüyüş egzersiz yapardım artık sadece uzanıyorum ne yapsam da gelmeyecek düşüncesi oluştu hiçbir şey yapasım gelmiyor dua etmeyi bile bıraktım bu durumda olan var mı :((