Bu göğüs kapaklarından aldim ama gümüş olanlardan değil diğeri. Ama nasıl kullanılıyor anlamadim. Yani her emzirmeden sonra onu mu takiyoruz yara olmamasi için. Bir yerde akan sütü topluyor iyi oluyor diyordu. E akan sütü sonra bebeğe mi veriyoruz. Ya da göğüs pedi de var o da sütun akmasini onlemiyor mu. Kafam karıştı göğüs pedi göğüs kapağı nasil kullaniliyor? Detayli anlatabilir misiniz