 arkadaşlar reglime 3 gün var yumurtlama günü değerlendirmiştim üzerinden 15 gün geçti erken test negatif çıktı inanılmaz bir baş ağrısı yaşıyorum ve kasığıma bıçak saplanıyor gibi oluyor ama ümitlenmek istemiyorum bu testte çizgi ilk dakikalarda çıkmadı sonradan bi baktım ikinci çizgi çıkmış ama alıştım artık ümidim yok kuruma çizgisi de olabilir böyle olup gebe çıkan oldu mu