Ozlemtanirr Sizce bebek odası takımı almalı mıyım ? Bebek ne zamana kadar anne babayla beraber yatar ?
gizemkarla Ozlemtanirr ben oda yaptım gormek ıstedım odasını mutlu olmak ıcın ama birde anne yanı yatagı aldım 6 ay onda yatıcak 6 ay sonunda kendı odasına koyacagım
poyrazin_annesi28 Ozlemtanirr Ben oda yaptım. Yatak odama da anne yanı ahşap beşik aldım. 1.5 2 yaşından sonra kısmetse ayırmayı düşünüyorum. Nasıl olsa alinicak fiyatlar ucmadan yaptık odasını