Dmttthemum Kızlar 22 haftalık hamileyim hareketleri hep göbek deliği civarındaydı bugün hep sol kasıkta hareket ediyor neyle alakalı olabilir normal mi erken doğum gibi bir şey değildir heralde endişelendim biraz sizlerde de öyle mi diye sormak istedim
gizemkarla Dmttthemum benımde en basından berı kasıkta hala kasıkta 35 haftadayım normal dogum ıstıyorum ama ters pozısyon donmesını beklıyoruz ınsallah doner sizinkide sımdıden kasıktaysa ınsallah doner takıptw kalın :)
Anneada Dmttthemum Bende 21. Hafta ve yerinde durmuyor 😅 bazen gobek deligi etrafinda dün hep sagdaydi suan solda tepiniyor yavruşumm 🐣
Buse-ozdmr Dmttthemum bende 23+3 teyim korkma benimde kasıkta attığı oluyor göbek deliğindede o normal suan daha cok kucukler 😊😍