Canım ben de şu an durumlar seninkine çok benzer. 9+2′ye geldik, 1 aydır devam eden kanamam var. Çoğunlukla kahverengi olsa da arada kırmızı oluyor, hastaneye yatıp geri çıkıyoruz. Tüp bebeklerde genellikle kanama goruluyormus. Benim doktorum eğer bebek saglikliysa isterse bütün kesenin etrafinda kanama olsun hiçbir şey olmaz ama sagliksizsa 1 damlada bile düşebilir dedi. O yüzden olumlu düşün, istirahat et, ilaçlarını aksatma. İnşallah mutlu sona ulasiriz hepimiz🙏💞