nurrr123 Emineeeeeee kimyasal gebelikten 1 ay sonra hamile kaldım 8 haftalık oldum. Korunmaya veya tedaviye gerek yok. Gebelik veya düşük olarak algılamayın pozitif olun sürekli 🌼
lionmom Emineeeeeee mayıs ayında hamile olduğumu öğrendim adet öncesi test yapmıştım betam çok düşük çıktı kimyasal olduğunu söyledi doktor haziranda tekrar hamile kaldım adet bile görmedim şuan 20 haftalık hamileyim Allah gönlünüze göre versin inşallah hayırlısı olsun ☺️
Rumeysaa01 Ben Ekim ayında yaşadım bir tedavi uygulamadık 3 ay korunduk sonrasında Mayıs ayında hamile olduğumu öğrendim
Esrats Onun bir tedavisi yok. Ben 2 defa arka arkaya yaşadım. Ama çok şükür simdi 30 haftalık hamileyim. Rabbim herşeyin hayırlısını versin🤲
lionmom Emineeeeeee evet normal gebelik ama kimyasal gebelik herkesin başına gelebilcek birşey normal gebelik olmasa dahi tekrarını yaşayacağınız anlamına gelmez siz içinizi ferah tutun Allahın izniyle herşey gönlünüzce olur 🙏🏻♥️
happyymommm Emineeeeeee mayıs sonu haziran başıgibi geçirmiştim, üst üste tekrarlamadığı sürece herhanhi bi test vs gerek yok dediler zaten 4 ay sonra da tekrar hamile olduğumu öğrendim
Emineeeeeee happyymommm senin adına çok sevindim kuzum ben son olarak tüp bebek yapmama rağmen yaşadım
eknsnsr98 Emineeeeeee hayır canım ben kimyasaldan sonra değil iki boş ve gebelikten sonra başladım bazı ilaçlara
eknsnsr98 Emineeeeeee coraspin 100 mg bir de doktoruma bana verdiği bir tane toz adı proceive f kırmızı kutulu içinde her vitamin gerekli olan hersey var